مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

خدمات پس از فروش

شرکت هایپرسل، عرضه و تامین‌کننده مودم های نزتک در ایران، در راستای ارائه محصولات باکیفیت در بازار و در راستای نیل به اهداف مشتری مداری خود و همچنین به منظور جلب رضایت و اطمینان از حسن انتخاب توسط مصرف کنندگان گرامی، کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه مورد تایید مراجع ذی صلاح عرضه می‌دارد.

شماره ثبت علامت تجاری هایپرسل : 434186 شماره ثبت علامت تجاری نزتک : 227687 شماره ثبت علامت تجاری آینوبن : 214988 شماره مجوز گارانتی در اتحادیه صنف فناوران رایانه : 950167 شماره مجوز گارانتی در صنف دستگاه های مخابراتی ، ارتباطی و لوازم جانبی موبایل : 526074

شرایط خدمات پس از فروش محصولات شرکت هایپرسل

در قسمت زیر می‌توانید شرایط خدمات پس از فروش مودم‌های نزتک را مشاهده کنید

لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل، به عهده مصرف کننده است.

مودم‌های نزتک

سه سال خدمات پس از فروش
شرایط خدمات پس از فروش:

عدم خواندن سیم کارت و کارت حافظه - عدم اتصال به WiFi - عدم روشن شدن

مواردی که شامل خدمات پس از فروش نمی گردد:

متعلقات کالا - آسیب دیدن سوکت ها ، پورت ها و نمایشگرها - آسیب دیدن باطری - کیفیت سرعت اینترنت - عدم تبادل Data با اپراتور (ناشی از اختلال شبکه و یا سامانه های سرویس دهنده از قبیل سامانه همتا،مخابرات و اپراتورها) شایان ذکر است شرکت در قبال سیم کارت و کارت حافظه روی مودم،فاقد هرگونه مسئولیت می باشد

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
  • همراه داشتن کارت گارانتی هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی است
  • مخدوش بودن شماره سریال دستگاه و تاریخ انقضا موجب ابطال گارانتی می‌گردد
  • هر نوع آسیب فیزیکی و ظاهری مانند شکستگی، جدا شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ، صدمه دیدن سوکت‌ها و درگاه‌های ورودی و خروجی و دکمه خاموش و روشن و تماس با مایعات خارج از گارانتی می‌باشد.
  • متعلقاتی که همراه دستگاه ارائه می‌گردد شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • باتری دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • در صورت تعمیر دستگاه توسط افراد غیر از نمایندگی مجاز، کالا از شرایط گارانتی خارج می‌گردد.

گواهی نامه ها

گواهینامه ثبت علامت تجاری نزتک
گواهینامه ثبت علامت تجاری آینوبن
پروانه کسب
پروانه کسب
پروانه بهره‌برداری
گواهینامه ثبت علامت هایپرسل

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.