سوالات متداول

ابتدا به مودم متصل شده و سپس آدرس IP که در پشت بدنه مودم درج شده است را در یک صفحه مرورگر وارد نمایید . سپس در صفحه تنظیمات وارد شده و عبارت admin را بعنوان نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید تا به صفحه تنظیمات دسترسی پیدا کنید. در انتها از قسمت Settings ، در منوی WLAN Basic Settings (در مدل NZT99C) و یا منوی Wi-Fi Settings (در سایر مدل ها) وارد شوید و در آنجا تغییرات دلخواه را اعمال کنید.

حالت های ذیل را بررسی نمایید. در صورت عدم رفع مشکل ، با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.
1) ابتدا از این بابت اطمینان حاصل نمایید که درگاه (اسلات) سیمکارت مودم ، دچار آسیب فیزیکی یا هرگونه شکستگی نباشد.
2) سیمکارت شما می بایست از یکی از سیمکارت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و شاتل باشد.
3) سیمکارت می بایست فعال باشد و بسته اینترنتی داشته باشد.
4) ابتدا PIN Code و Data Roaming سیمکارت را غیر فعال نمایید.
5) سپس سیمکارت را در مودم قرار دهید و نسبت به جهت صحیح قرارگرفتن سیمکارت ، اطمینان حاصل نمایید.
6) در صورت اینکه سیمکارت شما در سایز micro یا nano باشد ، حتما از تبدیل سیمکارت سایز استاندارد موجود در جعبه مودم ، استفاده نمایید.
7) در صورت رعایت موارد فوق ، اگر همچنان با مشکل عدم شناسایی سیمکارت در مودم مواجه هستید. با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

کلیه مودم های نزتک با یک شارژر 5 ولت 2 آمپر قابل شارژ هستند.

کلیه پاوربانک های نزتک و آینوبن با یک شارژر 5 ولت 2 آمپر قابل شارژ هستند.
در صورتی که پاوربانک شما از قابلیت Fast-charge پشتیبانی می کند ، می توانید با یک شارژر فست شارژ آن را شارژ نمایید.

در صورت فراموش کردن رمز مودم ، می بایست مودم را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانیم.
در این حالت می توان با فشردن دکمه Reset و یا ریست کردن از طریق منوی Settings در صفحه تنظیمات ، کلیه تنظیمات دستگاه را به حالت اولیه بازگرداند. پس از Reset شدن ، رمز عبور 12345678 خواهد بود.

بله اما به مرور زمان ممکن است این فرآیند است به باطری مودم یا پاوربانک آسیب وارد کند و باطری دیگر کیفیت و کارایی قبلی را نخواد داشت و حتی در مواردی ممکن است منجر به متورم شدن باطری شود.
بطور کلی باطری اگر بطور همزمان در حال شارژ و دشارژ باشد ، به مرور زمان دچار آسیب می گردد.

: بله ، با وارد نمودن APN اپراتور رایل بصورت دستی در صفحه تنظیمات ، می توانید از اینترنت shatelmobile استفاده نمایید

ابتدا وارد سایت hypercel.ir شده و از قسمت پشتیبانی ، فایل آپدیت مودم NZT99C را دانلود نمایید.
سپس فایل دانلود شده را در مودم آپلود نمایید و منتظر شوید تا دستگاه بطور خودکار ، مجددا" روشن شود.
اگر مشکل رفع نشد با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

در صورت داشتن فاکتور خرید ، تاریخ گارانتی از ابتدای تاریخ فاکتور خرید محاسبه می گردد.

برای ورود به صفحه تنظیمات ، می بایست ابتدا از طریق Wi-Fi و یا از طریق کابل LAN و یا از طریق کابل USB به مودم متصل شویم. سپس در یک صفحه مرورگر ، در قسمت address bar ، آدرس IP مودم را وارد نمایید. پس از وارد نمودن آدرس آی پی ، جهت دسترسی به صفحه تنظیمات ، عبارت admin را به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید و سپس روی گزینه Login کلیک نمایید.

مودم NZT-99C : آدرس آی پی 192.168.0.1
مودم NZT-99B : آدرس آی پی 192.168.0.1
مودم NZT-99DX : آدرس آی پی 192.168.199.1
مودم NZT-77C : آدرس آی پی 192.168.199.1
مودم NZT-8830 / NZT-8830S : آدرس آی پی 192.168.43.1
مودمNZT-9930 / NZT9930S : آدرس آی پی 192.168.43.1

لطفا موارد ذیل را بررسی نمایید و سپس در صورت عدم رفع مشکل ، با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.
1) ابتدا از سلامت فنی شارژر و کابل شارژی که استفاده می کنید ، اطمینان حاصل نمایید.
2) از میزان برق خروجی شارژر اطمینان حاصل نمایید. حداقل میزان خروجی شارژر برای پاوربانک یا مودم 5 ولت و 2 آمپر می باشد.

با استفاده از شارژر و کابل شارژ مناسب ، مدت زمان شارژ کامل مودم های نزتک به شرح ذیل می باشد.
مودم NZT-77C نزتک : 3 ساعت
مودم NZT-99C نزتک : 6 ساعت
مودم NZT-99B نزتک : 6 الی 7 ساعت

مودم NZT-77C نزتک : 4 ساعت
مودم NZT-99C نزتک : 10 ساعت
مودم NZT-99B نزتک : 12 ساعت

کاربرانی که به مودم متصل هستند ، می توانند با ورود به پنل کاربری مودم ، به محتویات موجود در کارت حافظه دسترسی داشته و اطلاعات روی کارت حافظه بارگذاری و یا استخراج نمایند.

خط سیر هایپرسل از بدو تاسیس در سال 1388 تاکنون در بازار تجارت ITC، کارگروهی، اعتماد و هم بستگی بوده است. تفکر، منش و روحیه ای که به آن قدرت داده است تا در پیشگاه مخاطبینش، پیشرو، توانمند و قابل اعتماد باشد.

تماس با ما
  • تهران ، خیابان کریمخان ، خیابان حافظ ، زیرگذر پل حافظ انتهای خیابان رودسر نبش انزلی پلاک 8 واحد 2
  • تلفن: 02181063
  • خدمات پس از فروش: 02188931625
  • نمابر: 02188931625
  • ایمیل: info@hypercel.ir
  • کد پستی: 1593634913

  • preloader