مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

سوالات متداول

1- چگونه نام و رمز wi-fi مودم را تغییر دهیم ؟
ابتدا به مودم متصل شده و سپس آدرس IP که در پشت بدنه مودم درج شده است را در یک صفحه مرورگر وارد نمایید . سپس در صفحه تنظیمات وارد شده و عبارت admin را بعنوان نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید تا به صفحه تنظیمات دسترسی پیدا کنید. در انتها از قسمت Settings ، در منوی WLAN Basic Settings (در مدل NZT99C) و یا منوی Wi-Fi Settings (در سایر مدل ها) وارد شوید و در آنجا تغییرات دلخواه را اعمال کنید.
2- مودم سیمکارت را شناسایی نمی کند
حالت های ذیل را بررسی نمایید. در صورت عدم رفع مشکل ، با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید. 1) ابتدا از این بابت اطمینان حاصل نمایید که درگاه (اسلات) سیمکارت مودم ، دچار آسیب فیزیکی یا هرگونه شکستگی نباشد. 2) سیمکارت شما می بایست از یکی از سیمکارت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و شاتل و سیمکارت های دیتا غیر tdlte باشد. 3) سیمکارت می بایست فعال باشد و بسته اینترنتی داشته باشد. 4) ابتدا PIN Code و Data Roaming سیمکارت را غیر فعال نمایید. 5) سپس سیمکارت را در مودم قرار دهید و نسبت به جهت صحیح قرارگرفتن سیمکارت ، اطمینان حاصل نمایید. 6) در صورت اینکه سیمکارت شما در سایز micro یا nano باشد ، حتما از تبدیل سیمکارت سایز استاندارد استفاده نمایید.(داخل جعبه ها تبدیل وجود ندارد ) 7) در صورت رعایت موارد فوق ، اگر همچنان با مشکل عدم شناسایی سیمکارت در مودم مواجه هستید. با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.
3- مودم نزتک را با چه شارژری شارژ کنیم؟
کلیه مودم های نزتک با یک شارژر 5 ولت 2 آمپر قابل شارژ هستند.
4- پاوربانک های نزتک یا آینوبن را با چه شارژری شارژ کنیم؟
کلیه پاوربانک های نزتک و آینوبن با یک شارژر 5 ولت 2 آمپر قابل شارژ هستند. در صورتی که پاوربانک شما از قابلیت Fast-charge پشتیبانی می کند ، می توانید با یک شارژر فست شارژ آن را شارژ نمایید.
5- رمز مودم را فراموش کردم
در صورت فراموش کردن رمز مودم ، می بایست مودم را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانیم. در این حالت می توان با فشردن دکمه Reset و نگهداری 5الی7ثانبه مودم ریست میشود و یا ریست کردن از طریق منوی Settings در صفحه تنظیمات ، کلیه تنظیمات دستگاه را به حالت اولیه بازگرداند. پس از Reset شدن ، رمز عبور 12345678 خواهد بود.
6- آیا میتوان همزمان مودم یا پاور بانک را در حالت شارژ استفاده نمود؟
بله اما به مرور زمان ممکن است این فرآیند است به باطری مودم یا پاوربانک آسیب وارد کند و باطری دیگر کیفیت و کارایی قبلی را نخواد داشت و حتی در مواردی ممکن است منجر به متورم شدن باطری شود. بطور کلی باطری اگر بطور همزمان در حال شارژ و دشارژ باشد ، به مرور زمان دچار آسیب می گردد.
7- آیا مودم های نزتک از سیمکارت شاتل پشتیبانی می کند؟
: بله ، با وارد نمودن APN اپراتور شاتل موبایل بصورت دستی در صفحه تنظیمات ، می توانید از اینترنت shatelmobile استفاده نمایید
8- هنگام استفاده از مودم 99C ، مقدار PING ، بصورت timeout می باشد.
ابتدا وارد سایت hypercel.ir شده و از قسمت پشتیبانی ، فایل آپدیت مودم NZT99C را دانلود نمایید. سپس فایل دانلود شده را در مودم آپلود نمایید و منتظر شوید تا دستگاه بطور خودکار ، مجددا" روشن شود. اگر مشکل رفع نشد با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.
9- تاریخ انقضای مندرج بر روی کارت گارانتی ، از مدت گارانتی درج شده روی لیبل کالا کمتر است.
محصولات هایپرسل شامل 36 ماه خدمات پس از فروش می باشد که 12 ماه آن در راستای پوشش چرخه از تولید و توزیع و استفاده توسط مصرف کننده در نظر گرفته شده است لذا مدت زمان خالص خدمات پس از فروش این محصول 24 ماه حداکثر تا تاریخ درج شده روی کارت می باشد.
10- چگونه وارد صفحه تظیمات شویم؟
برای ورود به صفحه تنظیمات ، می بایست ابتدا از طریق Wi-Fi و یا از طریق کابل LAN و یا از طریق کابل USB به مودم متصل شویم. سپس در یک صفحه مرورگر ، در قسمت address bar ، آدرس IP مودم را وارد نمایید. پس از وارد نمودن آدرس آی پی ، جهت دسترسی به صفحه تنظیمات ، عبارت admin را به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید و سپس روی گزینه Login کلیک نمایید.
11- آدرس IP مودم های نزتک
مودم NZT-99C : آدرس آی پی 192.168.0.1 مودم NZT-99B : آدرس آی پی 192.168.0.1 مودم NZT-99DX : آدرس آی پی 192.168.199.1 مودم NZT-77C : آدرس آی پی 192.168.199.1 مودم NZT-8830 / NZT-8830S : آدرس آی پی 192.168.43.1 مودمNZT-9930 / NZT9930S : آدرس آی پی 192.168.43.1
12- مودم یا پاوربانک بسیار دیر شارژ می شود
لطفا موارد ذیل را بررسی نمایید و سپس در صورت عدم رفع مشکل ، با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید. 1) ابتدا از سلامت فنی شارژر و کابل شارژی که استفاده می کنید ، اطمینان حاصل نمایید. 2) از میزان برق خروجی شارژر اطمینان حاصل نمایید. حداقل میزان خروجی شارژر برای پاوربانک یا مودم 5 ولت و 2 آمپر می باشد.
13- مودم های همراه نزتک چقدر طول می کشد تا کامل شارژ شوند ؟
با استفاده از شارژر و کابل شارژ مناسب ، مدت زمان شارژ کامل مودم های نزتک به شرح ذیل می باشد. مودم NZT-77C نزتک : حداقل زمان شارژ 4 ساعت ، مودم NZT-99C نزتک : حداقل زمان شارژ 6 الی 8 ساعت ، مودم NZT-99B نزتک : حداقل زمان شارژ 6 الی 8 ساعت ، مودم NTZ-99DX نزتک : حداقل زمان شارژ 7 الی 8 ساعت
14- مودم های همراه نزتک در حالت کامل شارژ ، چند ساعت میتوانند به کاربر سرویس دهند ؟
مودم NZT-77C نزتک : 4 ساعت مودم NZT-99C نزتک : 10 ساعت مودم NZT-99B نزتک : 12 ساعت
15- کاربرد کارت حافظه micro SD در مودم های نزتک چیست ؟
کاربرانی که به مودم متصل هستند ، می توانند با ورود به پنل کاربری مودم ، به محتویات موجود در کارت حافظه دسترسی داشته و اطلاعات روی کارت حافظه بارگذاری و یا استخراج نمایند.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.