مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

تنظیمات شاتل مودم های نزتک

زمانی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل تنها اپراتورهای مطمئن و محبوب مردمی بودند. اما چند وقتی است که شاتل، اپراتور نسل جدید تلفن های همراه، با پیاده سازی یک راهکار نوآورانه توانسته است حسابی در بازار جای خود را پیدا کند و از باقی اپراتورها پیشی بگیرد. به همین منظور است که راهنمای تنظیمات شاتل مودم های نزتک در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این اپراتور توانسته است با ارائه اولین سیم کارت هشومند در بازار، تحول بزرگی در پوشش دهی و کیفیت شبکه تلفن های همراه ایجاد نماید. شرکت هایپرسل نیز خط تولید مودم همراه نزتک را با پیشرفت فناوری روز دنیا همگام خواهد ساخت.

فناوری هوشمند سیم کارت شاتل

فناوری هوشمند شاتل قادر است به صورت مداوم به تحلیل شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی شما بپردازد تا در نهایت و به صورت خودکار، عالی ترین و با کیفیت ترین پوشش سیگنال موجود در هر نقطه از کشور را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

به همین دلیل جای تعجب ندارد که استفاده از این اپراتور به نسبت دیگر اپراتورهای قدیمی میان کاربران تلفن های هوشمند و فعالان حوزه اینترنت افزایش پیدا کند.

بهترین مودم همراه بازار

پیش از رواج این فناوری هوشمند شاتل، یکی از بزرگ ترین معضلات هنگام خرید مودم همراه، پشتیبانی اکثر مودم های همراه موجود در بازار تنها از یک اپراتور مخصوص بود. مودم های همراهی که معمولا با یک سیم کارت و بسته های اینترنت وسوسه انگیز، تحت عنوان هدیه خرید مودم، برای مشتریان دردسر ساز می شدند.

تنظیمات شاتل مودم های نزتک

با این حال مودم های همراه نزتک یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار است که علاوه بر رجیستر بودن در سامانه همتا، می تواند از تمام اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل پشتیبانی نماید.

خطاب به شما خانواده عزیز هایپرسل لازم به ذکر است که از بابت پشتیبانی مودم های همراه نزتک از اپراتور شاتل و تنظیمات شاتل مودم های نزتک هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

محصولات نزتک باقدرت و پرتوان، پرچم دار مودم های همراه موجود در بازار خواهند بود.

سری جدید مودم همراه نزتک با پشتیبانی از اپراتورهای شاتل، رایتل، همراه اول و ایرانسل، خرسند است که می تواند به بهترین نحو، نیاز مصرف کنندگان خود را پاسخ دهد.

راهنمای تنظیمات شاتل مودم های نزتک

تنظیمات مودم های همراه نزتک برای اتصال به اینترنت اپراتور شاتل بسیار آسان است و شما در این تنظیمات، راه طولانی و دشواری را پیش رو نخواهید داشت.

کافی ست با موارد زیر قدم به قدم حرکت کنید تا به سادگی مودم همراه نزتک خود را با استفاده از اینترنت اپراتور شاتل استفاده نمایید.

چنین است که می توانید با استفاده از  سیم کارت شاتل و مودم های همراه نزتک از پرسرعت ترین اینترنت موجود در منطقه خود بهره مند شوید.

تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 99c

برای اتصال و پشتیبانی شاتل در مودم 99c نزتک نیاز به تنظیمات خاص و پیچیده ای نیست، این دستگاه اپراتور را شناسایی خواهد کرد و اتصال شما به اینترنت 4g کاملا برقرار خواهد بود.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که نام اپراتور شما نیز در این دستگاه روی صفحه نمایش، دقیقا متناسب با نزدیک ترین سرویس دهنده متغیر خواهد بود.

تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 99b

در این دستگاه نیز وضعیت اتصال بدین شکل است که دستگاه اپراتور را شناسایی خواهد کرد. لازم است بدانید که در مودم نزتک 99b برای اتصال به اینترنت تنها نیاز است که تنظیمات  apn را انجام دهید و سپس به اینترنت اپراتور شاتل متصل شوید. در این دستگاه عبارت shatel mobile تحت عنوان نام اپراتور روی صفحه نمایش شما و در صفحه تنظیمات مشاهده خواهد شد.

برای وارد شدن به منوی مودم NZT-99B لازم است به ترتیب و قدم به قدم همراه این راهنما پیش بروید.

اتصال به مودم (از طریق wi-fi)

جهت اتصال به مودم از طریق  wifi ابتدا نام SSID (nzt-****) در لیست شبکه های مودم را پیدا کنید و به مودم متصل شوید سپس رمز عبور (PASSWORD) را وارد نمایید، رمز عبور در حالت پیشفرض 12345678 خواهد بود.

درج IP آدرس در مرورگر

ابتدا یک صفحه مرورگر (کروم و فایرفاکس و…) را باز کنید و در قسمت address  آدرس ip  مودم را وارد نمایید.

آدرس ip  مودم 192.168.0.1 است.

ورود به پنل کاربری

اکنون شما به پنل کاربری وارد خواهید شد، برای ورود به صفحه تنظیمات لازم است در پنل کاربری، نام کابری و رمز عبور را وارد نمایید و روی login کلیک کنید.

نام کاربری (username) = admin       

رمز عبور (password) = admin  

صفحه ی تنظیمات

در این صفحه می توانید تنظیمات مربوط به APN  را انجام دهید.

صفحه تتنظیمات APN

در این صفحه ابتدا وارد منوی Settings و سپس وارد قسمت APN شوید.

سپس باید برای ایجاد یک پروفایل APN جدید روی Add new  کلیک نمایید.

تنظیم APN

برای درج مشخصات APN سیم کارت شاتل (SHATEL)، ابتدا در قسمت Profile Name عبارت SHATEL را وارد نمایید، در قسمت APN عبارت shatelmobile را وارد نمایید و سپس در قسمت Username  و Password عبارت shatelmobile را درج نمایید.

به همین سادگی تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 99b انجام خواهد شد و از این پس شما به سادگی می توانید با استفاده از سیم کارت شاتل و مودم همراه نزتک مدل 99B به اینترنت پر سرعت متصل شوید.

تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 99dx

برای اتصال و پشتیبانی اپراتور شاتل در این دستگاه نیز به تنظیمات خاصی نیاز نخواهد بود. تنها کافی ست که از طریق ایجاد تنظیمات apn اتصال به اینترنت خود را در این مودم همراه نزتک انجام دهید. روی صفحه نمایش مودم 99dx نیز شاهد عبارت shotel mobile خواهید بود. همچنین این عبارت در صفحه تنظیمات نیز مشاهده خواهد شد.

برای وارد شدن به منوی مودم NZT-99DX به تریتب مراحل زیر همراه ما باشید:

اتصال به مودم (از طریق wi-fi)

جهت اتصال به مودم از طریق  wifi ابتدا نام SSID (nzt-****) را در لیست شبکه های مودم پیدا نمایید و به مودم متصل شوید سپس رمز عبور (PASSWORD) را وارد نمایید، رمز عبور در حالت پیشفرض 12345678 خواهد بود.

درج IP آدرس در مرورگر

ابتدا یک صفحه مرورگر (کروم و فایرفاکس و…) اجرا کنید و در قسمت  address   آدرس ip  مودم را وارد نمایید.

آدرس ip  مودم 192.168.199.1 است.

ورود به پنل کاربری

اکنون شما به پنل کاربری وارد شده اید، برای ورود به صفحه تنظیمات لازم است در پنل کاربری، نام کابری و رمز عبور را وارد نمایید و روی login  کلیک کنید.

نام کاربری (username) = admin

رمز عبور (password) = admin

صفحه ی تنظیمات

در این صفحه می توانید تنظیمات مربوط به APN را انجام دهید.

صفحه تتنظیمات APN

در این صفحه ابتدا وارد منوی Settings و سپس وارد قسمت APN شوید.

سپس لازم است برای ایجاد یک پروفایل APN جدید روی Add new  کلیک نمایید.

تنظیم APN

برای درج مشخصات APN سیم کارت شاتل (SHATEL) ، ابتدا در قسمت  Profile Nameعبارت SHATEL را وارد نمایید، در قسمت APN عبارت shatelmobile را وارد نمایید و سپس در قسمت Username  و Password عبارت shatelmobile را درج نمایید.

به همین سادگی تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 99DX انجام خواهد شد و از این پس شما به سادگی می توانید با استفاده از سیم کارت شاتل و مودم همراه نزتک مدل 99DX به اینترنت پر سرعت متصل شوید.

تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 77c

در مودم 77c نزتک نیز برای اتصال به اینترنت شاتل و پشتیبانی از این اپراتور تنها کافی ست که سراغ تنظیمات apn بروید و در آن قسمت تنظیمات شاتل را ایجاد نمایید. روی صفحه نمایش مودم 77c نیز پس از اتصال به اینترنت اپراتور شاتل، شاهد عبارت shatel mobile  خواهید بود.

برای وارد شدن به منوی مودم NZT-77C به تریتب مراحل زیر همراه ما باشید:

اتصال به مودم (از طریق wi-fi)

جهت اتصال به مودم از طریق  wifi ابتدا نام SSID (nzt-****) را در لیست شبکه های مودم پیدا نمایید و به مودم متصل شوید سپس رمز عبور (PASSWORD) را وارد نمایید، رمز عبور در حالت پیشفرض 12345678 خواهد بود.

درج IP آدرس در مرورگر

ابتدا یک صفحه مرورگر (کروم و فایرفاکس و…) باز کنید و در قسمت  address  آدرس ip  مودم را وارد نمایید.

آدرس ip  مودم 192.168.199.1 است.

ورود به پنل کاربری

اکنون شما به پنل کاربری وارد شده اید، برای ورود به صفحه تنظیمات باید در پنل کاربری، نام کابری و رمز عبور را وارد نمایید و روی login  کلیک کنید.

نام کاربری (username) = admin

رمز عبور (password) = admin

صفحه ی تنظیمات

در این صفحه می توانید تنظیمات مربوط به APN را انجام دهید.

صفحه تتنظیمات APN

در این صفحه ابتدا وارد منوی Settings شوید و سپس وارد قسمت APN شوید.

سپس باید برای ایجاد یک پروفایل APN جدید بر روی Add new  کلیک نمایید.

تنظیم APN

برای درج مشخصات APN سیم کارت شاتل (SHATEL) ، ابتدا در قسمت  Profile Nameعبارت SHATEL را وارد نمایید، در قسمت APN عبارت shatelmobile را وارد نمایید و سپس در قسمت Username  و Password عبارت shatelmobile را درج کنید.

به همین سادگی تنظیمات شاتل مودم های نزتک مدل 77C انجام خواهد شد و از این پس شما به سادگی می توانید با استفاده از سیم کارت شاتل و مودم همراه نزتک مدل 77C به اینترنت پر سرعت متصل شوید.

حرف آخر

با روی کار آمدن اپراتور شاتل و ارائه خدمات ویژه و عالی این اپراتور، شرکت هایپرسل تصمیم را بر آن گرفت که این قابلیت را برای پشتیبانی بهتر و کاربردی تر همراهان خود، به سری جدید مودم همراه نزتک اضافه نماید و بهترین بازتولید خود را تحت عنوان با کیفیت ترین و کامل ترین محصول ایرانی روانه بازار نماید.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.