مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

بهترین بازی های گوشی برای تخریب تلفن همراه شما

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1400
بهترین بازی های گوشی

امروزه افراد بسیاری صرف نظر از سن و سال، به بازی کردن علاقمند هستند و برای زمان های آزاد خود دنبال بهترین بازی های گوشی می گردند. شاید در گذشته محبوبیت بازی های موبایلی به این شکل نبوده است. البته در گذشته بازی‌ها بیشتر با کنسول انجام می‌شدند اما امروزه به لطف موبایل‌ها به راحتی می‌توانیم در هر لحظه به بازی‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنیم. بسیاری از کاربران ساعت‌های زیادی را صرف بازی های موبایلی می‌کنند و حتی متوجه گذر زمان نمی شوند. دلیل این ‌همه استقابل کاربران، وجود بهترین بازی های گوشی با کیفیت های بالا است که به سادگی روی تلفن همراه قابل نصب هستند. اما باید این را در نظر گرفت که تفاوت بازی کنسول و بازی های موبایلی در قطعات موجود در دستگاه‌ها است. قطعا تمامی قطعات موجود در کنسول کاملا مناسب انواع بازی‌ها ساخته شده‌است. در حالی که قطعات موبایل فقط برای استفاده روزمره است و ممکن است با بازی کردن زیاد، فشار بسیاری بر قطعات گوشی خصوصا باتری آن وارد شود.

در این مقاله درباره بهترین بازی‌ های گوشی برای نابودی تلفن همراه به طور مفصل صحبت کرده ایم پس در ادامه مقاله با هایپرسل همراه باشید.

دلیل آسیب دیدن باتری توسط بهترین بازی های گوشی

از بزرگترین مشکلاتی که امروزه گریبان‌گیر گوشی‌های موبایل شده است، ضعیف شدن و خراب شدن باتری آن‌ها است. یکی از عمده‌تری دلایل آن استفاده بیش از حد ظرفیت آن توسط کاربرانی است که چندین ساعت از روز را صرف بازی های موبایلی می کنند. این افراد بدون این‌که متوجه بشوند باعث خرابی زودهنگام باتری موبایل خود می‎شوند. اگر بخواهیم باتری گوشی را با کنسول‌های بازی مقایسه کنیم باید گفت که از لحاظ سخت‌افزاری کاملا با یک دیگر متفاوت است.

کنسول‌های بازی از سخت‌افزارهای بسیار قوی‌تری ساخته شده‌اند که بتوانند هر نوع بازی را پشتیبانی و به راحتی اجرا کنند. همچنین باتری موجود در آن به مراتب قوی‌تر طراحی شده است تا کاربر به راحتی بتواند بازی کند. اما در مورد باتری گوشی این چنین نیست زیرا باتری گوشی برای بازی طراحی نشده‌است. باتری گوشی را برای استفاده روزمره و برای برنامه‌ها مخصوص به خود گوشی طراحی کرده‌اند که مخاطب بتواند نیازهای مهمتر خود را با گوشی رفع کند. شاید با خود بگویید که وقتی این بازی های موبایلی در پلی استور ما وجود دارند پس برای موبایل دردسر ساز نیستند، اما باید بدانید که قرار نیست تمام گزینه های موجود در پلی استور مفید باشند و حتی بهترین بازی های گوشی هم می توانند مخرب باشند!

فرسوده شدن و هنگ کردن گوشی توسط پردازنده

لازمه اجرای بازی های موبایلی ، یک پردازنده قوی است. هرچقدر پردازنده گوشی قوی باشد به راحتی بازی را اجرا می‌کند. در عین حال اگر پردازنده به اندازه کافی قوی نباشد و همچنین مناسب بازی کردن طراحی نشده باشد، در هنگام بازی به اصطلاح هنگ می‌کند که این موضوع کاربر را اذیت می‌کند. به همین دلیل باعث می‌شود تا پردازنده خیلی زود فرسوده ‌و حتی خراب شود.

در واقع کار پردازنده موبایل این است که هنگام بازی تمامی مراحل آن را پردازش کند و آن را بر صفحه نمایش به اجرا درآورد. اگر بازی از گرافیک خیلی بالایی برخوردار باشد، برای اجرای آن توسط پردازنده، انرژی بسیاری باید از باتری گرفته شود که با بالا رفتن میزان این انرژی باتری بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرد. بهتر است برای دانلود بهترین بازی های گوشی سراغ گوشی‌هایی بروید که دارای پردازنده های قوی هستند تا سطح گرافیک بالا را پشتیبانی کنند.

خراب شدن باتری گوشی با روشن ماندن طولانی مدت صفحه نمایش

با این‌که صحت این موضوع به مدت زمانی که صرف بازی های موبایلی می‌کنید بستگی دارد، اما اگر صفحه نمایش گوشی شما بزرگ و از کیفیت بالایی برخوردار است، بهتر است بازی کردن با آن را محدود کنید. به این دلیل که صفحه نمایش بزرگ و AMOLED میزان شارژ مصرفی بالایی دارد و همین مصرف شارژ زیاد باعث می‌شود باتری گوشی شما تحت فشار قرار بگیرد. پس با توجه به این موضوع سعی کنید بازی های موبایلی را تا جایی که ممکن است کمتر کنید تا هم از چشمان تان محافظت کنید و هم باتری گوشی شما عمر طولانی‌تری داشته باشد و سالم بماند.

مصرف بالای اینترنت بهترین بازی گوشی

امروزه تنوع بازی‌ های موبایلی بسیار زیاد شده است. بازی‌های اینترنتی نیز از این جمله بازی‌ها هستند که به دلیل ایجاد امکان بازی با دوستان خود در هرکجای دنیا به صورت آنلاین بسیار لذت بخش بوده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کنند. در عین حال باید به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که Ping بازی بالا باشد، اینترنت بیشتری را مصرف می‌کند در نتیجه میزان شارژ بیشتری صرف اینترنت گوشی می‌شود. ممکن است در بین اطرافیان خود دیده باشید در حین بازی های موبایلی همیشه گوشی‌شان به پاور بانک وصل است تا بتوانند به بازی خود ادامه دهند. دلیل آن همان میزان مصرف زیاد شارژ باتری توسط اینترنت و همچنین خود بازی است.

اگر به همین صورت از موبایل خود برای سرگرمی توسط بهترین بازی های گوشی استفاده کنید علاوه بر خراب شدن باتری، همیشه با کمبود شارژ مواجه هستید و باید کابل شارژ به همراه داشته باشید تا بتوانید گوشی خود را شارژ کرده و به بازی های موبایلی ادامه دهید.

استفاده از اسپیکر، میکروفون و سنسور توسط بهترین بازی های گوشی

استفاده از میکروفون و اسپیکر در هنگام استفاده از بازی های موبایلی ، از دیگر مواردی است که به باتری گوشی شما فشار وارد می‌کند. باید بدانید که استفاده از قابلیت های تلفن همراه نیز شارژ باتری را مصرف می‌کنند. استفاده از موارد دیگری مانند فلش مموری نیز که برای برخی از قسمت‌های بازی استفاده می‌شود در برخی از موارد عمر باتری گوشی را کاهش می‌دهد. برخی از بهترین بازی های گوشی مخرب که در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند را به طور مثال آورده‌ایم که شناخت آن‌ها خالی از لطف نیست.

میان بهترین بازی های گوشی کدام یک مخرب هستند؟

بازی‌های موبایلی که برای گوشی شما مخرب هستند و به آن فشار وارد می‌کند به این ترتیب هستند:

بازی call of duty
بازی call of duty یکی از بازی های موبایلی برای تخریب تلفن همراه شما

بازی Call of Duty Mobil

این بازی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ های موبایلی حال حاضر است که از بهترین بازی های گوشی به شمار می رود. این بازی را می‌توانید با دوستان خود به صورت کاملا آنلاین اجرا کنید. که دلیل محبوبیت آن هم همین روند گروهی بازی است. این بازی برخلاف گذشته که به صورت نبرد‌های پنج به پنج بود، اکنون امکان مودهای مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

درصورتی که به مدت طولانی مشغول انجام این مورد از بهترین بازی های گوشی باشید شاهد داغ شدن بسیار زیاد باتری می‌شوید. بسیاری از کاربران از داغ شدن بیش از حد باتری گوشی خود در هنگام اجرای بازی های موبایلی گله کرده‌اند.  لازم به ذکر است که همین داغی بیش از حد به مرور زمان باعث افت عملکرد باتری و در نتیجه خرابی آن می‌شود.

بازی pubg
بازی pubg یکی از بهترین بازی های گوشی برای تخریب تلفن همراه شما

PUBG Mobil

این بازی یکی دیگر از بازی ‌های موبایلی بسیار محبوب روز دنیا در بین کاربران است که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. در ابتدای ورود به این بازی با یک چتر نجات از هواپیما فرود آمده و بازی را ادامه می‌دهید. در این بازی نیز می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در یک مپ با وجود صد نفر کاربر مانند خودتان بازی کنید. البته که برای انجام این بازی نیز باید مدام به اینترنت متصل باشید که باعث می‌شود پردازنده گوشی نیز در حال کار کردن باشد که باعث فشار به باتری شده و به آن آسیب می‌زند.

بازی Clash of Clans
بازی Clash of Clans یکی از بهترین بازی های موبایلی برای تخریب تلفن همراه شما

Clash of Clans

Clash of Clans نیز از بازی‌های قدیمی شرکت سوپرسل است که از گذشته تا به امروز همچنان طرفداران خود را دارد و بسیاری از کاربران همچنان مشغول به انجام این بازی جذاب هستند و یکی دیگر از بهترین بازی های گوشی به شمار می رود. بازی به این شکل است که برای خود یک قبیله مخصوص می‌سازید و با قبایل دیگر می‌جنگید. در قبال استراتژی قوی خود در جنگ قدرتمندی که دارید، سرمایه زیادی را جمع آوری می‌کنید.

با اینکه این بازی بسیار جذاب است اما متاسفانه به دلیل استفاده از بخش‌های مختلف گوشی شما باعث خرابی زودهنگام آن نیز می‌شود.

توضیحات بالا در مورد گزارشاتی از کاربران بود که از داغ شدن باتری خود حین انجام این مورد از بهترین بازی ‌های گوشی گله داشتند. قطعا بازی‌های بیشتر وجود دارد که باعث داغی باتری می‌شوند که باید خودتان در هنگام اجرای آن‌ها از آن مطلع شوید و سعی کنید که آن‌ها را اجرا نکنید.

نتیجه کلی

اکنون که با اثرات مخرب بازی های موبایلی بر باتری گوشی خود آشنا شدید بهتر است که بیشتر به این مسئله دقت کنید. زیرا حتی بهترین بازی های گوشی هم این خاصیت را دارند که، با توجه به نوع آن‌ها، کاربران را تا مدت‌ها درگیر کنند و باعث شود مدت زمان بسیار زیادی را صرف انجام بازی کنید. بهتر است اگر علاقه زیادی به بازی دارید در بین مدت زمان بازی خود استراحتی هم به خودتان و هم به باتری گوشی بدهید تا حداقل باتری بیش از حد داغ نشود. همچنین لازم به ذکر است به هیچ عنوان در هنگام شارژ گوشی، سراغ بازی های موبایلی نروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.

preloader