مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

راهنمای انتخاب بهترین مودم همراه گیمینگ

تاریخ انتشار : 31 خرداد 1401
گیم

دغدغه اصلی گیمرهای بازی‌های آنلاین، پیدا کردن بهترین مودم گیمینگ است. دنیای بازی هر روز بیشتر از دیروز به سمت آنلاین شدن و تعامل گیمرها با یکدیگر پیش می‌رود و بازی‌های محبوبی از جمله دوتا2 ( Dota 2 )، Counter-Strike: Global Offensive ، PlayerUnknown’s Battlegrounds ، Rainbow Six Siege و … به اینترنت باکیفیت و پینگ پایین نیاز دارند اما اینترنت خانگی و ثابت به هیچ عنوان پاسخ‌گوی چنین بازی‌هایی نیست و چاره کار، یک مودم سیمکارتی مناسب است. اگر شما هم از آن دسته گیمرهای بازی‌های آنلاین هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مودم گیمینگ چیست؟

هیچ مودمی تحت عنوان گیمینگ به بازار عرضه نمی‌شود و این مدل مودم ها دسته بندی خاصی ندارند. اما معمولا مودم – روترهایی که از برخی امکانات از جمله QoS برای کنترل پهنای باند استفاده می‌کنند و ترافیک دستگاه‌های مخصوص بازی را در اولویت قرار می‌دهند تا کم‌ترین تاخیر را در حین بازی‌های آنلاین به اینترنت اضافه می‌کنند، تحت عنوان مودم گیمینگ شناخته می‌شوند. با ین اوصاف برای خرید بهترین مودم برای گیم لازم است ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز را بشناسید، تا هنگام خرید یک مودم مناسب، این توانایی را داشته باشید که قابلیت‌های ضروری را بررسی نمایید.

گیمینگ

مودم همراه بخریم یا ثابت؟

اگر شما هم از آن دسته گیمرهای دو آتیشه باشیدف خوب می‌دانید که اینترنت خط ثابت یا TD-LTE به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست و دردسرهای بسیاری به همراه دارد. اما در این میان بالاترین سرعت و پایین ترین پینگ، برای اینترنت های همراه است. با این اوصاف بهترین انتخاب برای گیمرها، مودم های همراه گیمنگ است.

بهترین اینترنت گیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرعت در بالاترین حالت ممکن

پینگ حداقلی

عدم پکت لاست

پایداری اینترنت

تیم پشتیبانی حرفه‌ای

بهترین مودم برای گیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای برآوردن انتظارات یک گیمر از یک مودم، تنها چند ویژگی کوچک نیاز است. در ادامه برای آشنایی با مهم ترین  ویژگی‌های یک مودم گیمینگ با ما همراه باشید.

game

اتصال پایدار از طریق LAN

شاید مهم ترین دلیل استفاده از مودم های ثابت در بین گیمرهای ایرانی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LAN باشد. چرا که این نوع از اتصال بسیار پایدار است و نسبت به WIFI گزینه مناسب تری برای گیمرها به شمار می رود. اما لازم است بدایند که مودم های همراه با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LAN می توانند انتخاب مناسب تری برای شما باشند. چرا که بهره مندی از سرعت آپلود بسیار بالای اینترنت سیمکارت همراه با درگاه LAN نعمت بزرگی برای گیمرها به شمار می رود. در انتهای مطلب به معرفی مودم همراه درای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق LAN اشاره خواهیم کرد.

پینگ بالای لعنتی، غول وحشت‌ناک بازی‌های آنلاین

مقدار پینگ ارتباط کاملا مستقیمی با شبکه و سرویس اینترنت شما دارد. مودم شما به هیچ عنوان در میزان پینگ تاثیر ندارد اما بهتر است از مودم های همراه آنلاک استفاده کنید تا برای انتخاب چند شرکت ارائه دهنده اینترنت، دست شما باز باشد. به عنوان مثال اگر در منطقه شما بهترین اینترنت برای ایرانسل و رایتل است، می توانید هر دو این سیمکارت ها را تهیه کنید و از هر کدام نسبت به شرایط حاکم استفاده کنید و به یک اپراتور خاص محدود نباشید. معمولا پینگ در ایران از 5 تا 120 مگابیت بر ثانیه است و اگر یک شرکت ارائه دهنده اینترنت این پینگ را ثابت نگه دارد، تمام دغدغه های یک گیمر تحت عنوان پینگ برطرف خواهد شد چرا که پینگ ثابت بسیار بهتر از پینگ پایین اما با تغییرات دائمی و تایم اوت های فراوان است.

پکت لاس را از قلم نیندازید

پکت لاس به شلوغی شبکه مربوط می شود و در این میان لگ لعنتی را روانه بازی‌های آنلاین می‌کند. بهترین راه حل برای کاهش پکت لاس نیز استفاده از کابل LAN در حین بازی است. اما توجه کنید که استفاده از مودم ثابت همگانی باز هم مشکلاتی را برای شما بوجود می آورد و بهتر است یک مودم همراه دارای قابلیت اتصال به اینترنت از LAN برای خود داشته باشید و هنگام گیم، به تنهایی از آن استفاده کنید.

gamer

باتری، منبع تغذیه حیاتی برای مودم های گیمینگ

تصورش را بکنید که در اوج بازی آنلاین، ناگهان برق قطع شود یا به اشتباه مودم از برق کشیده شود. ممکن است دیگران این موضوع را درک نکنند و با خود بگویند که حالا یک ثانیه قطع بود و وصل شد و آسمان به زمین نرسیده است، اما گاهی همین یک ثانیه ها و یک صدم ثانیه ها می تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند و بازی صد درصد برد را به فنا بدهد. از دیگر مزیت های استفاده از مودم همراهف همین قضیه بهره مندی از باتری های قدرتمند است. با خیال راحت مودم خود را شارژ کنید و ساعت ها بازی را با یک بار شارژ مودم رقم بزنید.

مودم 99C نزتک؛ بهترین مودم همراه گیمینگ

مودم 99C نزتک یک مودم همراه ایده‌آل برای گیمرهای دو آتیشه بازی های آنلاین به شمار می‌رود. زیرا:

1-مودم همراه آنلاک

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از مودم همراه 99C نزتک آنلاک بودن دستگاه است که در نهایت می تواند از تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل پشتیبانی کند. در نتیجه هیچ گونه محدودتی تحت عنوان اپراتور برای گیمر باقی نمی گذارد.

2-پشتیبانی از 2 سیم کارت

این مودم همراه با پشتیبانی از دو سیمکارت و سوئیچ بین دو سیمکات با یک دکمه کوچک و در کم تر از 3 ثانیه، به گیمرها این امکان را می دهد که از دو اپراتور مناسب اینترنت تهیه کنند و به محض ایجاد مشکل در یک اپراتور، در کم تر از 3 ثانیه روی سیمکارت دو سوئیچ کنند و بدون هیچ گونه قطعی، به بازی خود ادامه دهند.

gaming

3-پشتیبانی از درگاه کابل شبکه ( LAN )

این مودم همراه نزتک با بهره مندی از درگاه LAN بهترین انتخاب برای گیمرها به شمار می رود و می تواند پایین ترین پکت لاس را برای گیمر رقم بزند. همچنین به گیمرها این فرصت طلایی را می دهد که بدون لگ بازی خود را با خیال آسوده پیش ببرند.

 

در آخر یک گیم بی نظیر با پایین ترین پینگ و کمترین پکت لاس را برای شما آرزومندیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.

preloader