شرکت هایپرسل ارائه دهنده محصولات آینوبن و نزتک در ایران ، با توجه به حجم کثیر محصولات متفرقه و غیر اورجینال در بازار و در راستای نیل به اهداف مشتری مداری خود و به منظور جلب رضایت و هم چنین اطمینان از حسن انتخاب توسط مصرف کنندگان گرامی کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه مورد تایید مراجع ذی صلاح عرضه می دارد.
شماره ثبت علامت تجاری هایپرسل : 434186
شماره ثبت علامت تجاری نزتک : 227687
شماره ثبت علامت تجاری آینوبن : 214988
شماره مجوز گارانتی در اتحادیه صنف فناوران رایانه : 950167
شماره مجوز گارانتی در صنف دستگاه های مخابراتی ، ارتباطی و لوازم جانبی موبایل : 526074


شرایط خدمات پس از فروش محصولات شرکت هایپرسل
لازم به ذکر است تمامی هزینههای مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا برای بهرهمندی از خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل، به عهده مصرف کننده است.

مودمهای نزتک
سه سال خدمات پس از فروشعدم خواندن سیم کارت و کارت حافظه - عدم اتصال به WiFi - عدم روشن شدن
متعلقات کالا - آسیب دیدن سوکت ها ، پورت ها و نمایشگرها - آسیب دیدن باطری - کیفیت سرعت اینترنت - عدم تبادل Data با اپراتور (ناشی از اختلال شبکه و یا سامانه های سرویس دهنده از قبیل سامانه همتا،مخابرات و اپراتورها) شایان ذکر است شرکت در قبال سیم کارت و کارت حافظه روی مودم،فاقد هرگونه مسئولیت می باشد
- همراه داشتن کارت گارانتی هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی است
- مخدوش بودن شماره سریال دستگاه و تاریخ انقضا موجب ابطال گارانتی میگردد
- هر نوع آسیب فیزیکی و ظاهری مانند شکستگی، جدا شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ، صدمه دیدن سوکتها و درگاههای ورودی و خروجی و دکمه خاموش و روشن و تماس با مایعات خارج از گارانتی میباشد.
- متعلقاتی که همراه دستگاه ارائه میگردد شامل گارانتی نمیباشد.
- باتری دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
- در صورت تغییر دستگاه توسط افراد غیر از نمایندگی مجاز، کالا از شرایط گارانتی خارج میگردد.