شرکت هایپرسل، عرضه و تامینکننده مودم های نزتک در ایران، در راستای ارائه محصولات باکیفیت در بازار و در راستای نیل به اهداف مشتری مداری خود و همچنین به منظور جلب رضایت و اطمینان از حسن انتخاب توسط مصرف کنندگان گرامی، کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه مورد تایید مراجع ذی صلاح عرضه میدارد.
شرایط خدمات پس از فروش محصولات شرکت هایپرسل
لازم به ذکر است تمامی هزینههای مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا برای بهرهمندی از خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل، به عهده مصرف کننده است.
مودمهای نزتک
سه سال خدمات پس از فروشعدم خواندن سیم کارت و کارت حافظه - عدم اتصال به WiFi - عدم روشن شدن
متعلقات کالا - آسیب دیدن سوکت ها ، پورت ها و نمایشگرها - آسیب دیدن باطری - کیفیت سرعت اینترنت - عدم تبادل Data با اپراتور (ناشی از اختلال شبکه و یا سامانه های سرویس دهنده از قبیل سامانه همتا،مخابرات و اپراتورها) شایان ذکر است شرکت در قبال سیم کارت و کارت حافظه روی مودم،فاقد هرگونه مسئولیت می باشد
- همراه داشتن کارت گارانتی هنگام مراجعه به مرکز خدمات الزامی است
- مخدوش بودن شماره سریال دستگاه و تاریخ انقضا موجب ابطال گارانتی میگردد
- هر نوع آسیب فیزیکی و ظاهری مانند شکستگی، جدا شدن قطعات، خراشیدگی، خم شدگی، ترک خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ، صدمه دیدن سوکتها و درگاههای ورودی و خروجی و دکمه خاموش و روشن و تماس با مایعات خارج از گارانتی میباشد.
- متعلقاتی که همراه دستگاه ارائه میگردد شامل گارانتی نمیباشد.
- باتری دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.
- در صورت تعمیر دستگاه توسط افراد غیر از نمایندگی مجاز، کالا از شرایط گارانتی خارج میگردد.