درباره هایپرسل

همراه متخصص و پشتیبان شما در ارائه و خدمات پس از فروش محصولات اینترنت و شبکه

چرا هایپرسل

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.

  • شبکه فروش قدرتمند در سراسر ایران
  • گارانتی معتبر هایپرسل به شماره مجوز گارانتی 526074
  • خدمت‌رسانی قدرتمند و جلب رضایت مشتریان

آشنایی با هایپرسل

خط سیر هایپرسل از بدو تاسیس در سال 1388 تاکنون در بازار تجارت ITC، اتحاد و همدلی به منظور خدمت‌رسانی قدرتمند و جلب رضایت مشتریان بوده است. همین روحیه و منش، به خانواده بزرگ هایپرسل این قدرت را داده است که همواره در پیشگاه مخاطبان خود، توانمند و قابل اعتماد باشد. بزرگ‌ترین هدف هایپرسل، جلب اعتماد و رضایت مشتریان است و با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، در راستای نیل به اهداف، شبکه فروش قدرتمند خود را به منظور ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب، به سراسر ایران گسترش داده است.

محصولات هایپرسل

سبد محصولات شرکت هایپرسل معطوف به عرضه مودم‌های قدرتمند نزتک بوده‌است. تمامی محصولات با گارانتی معتبر هایپرسل به شماره مجوز گارانتی 526074 در صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی موبایل، ارائه می‌گردد. هایپرسل شرکت تامین‌کننده بوده و تنها عرضه عمده و خدمات پس از فروش مودم‌های Naztech را برعهده دارد و نمایندگی‌های فعال هایپرسل در تمامی نقاط کشور، آماده فروش محصولات و خدمت رسانی به مشتریان عزیز می‌باشند. در حال حاضر سبد کالایی هایپرسل از مودم‌های همراه، مودم‌های رومیزی (سیم‌کارتی) تشکیل شده است که توسط نمایندگان این شرکت در سراسر ایران به صورت فیزیکی و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر دیجی کالا، ترب، ایمالز و … عرضه می‌شود.

خدمات پس از فروش

هدف والای هایپرسل، ارائه خدمات پس از فروش قدرتمند و جلب رضایت مصرف کنندگان است و در همین راستا تیم فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپرسل، از ابتدایی‌ترین مراحل خرید محصولات تا خدمات پس از فروش، همراه شما هستند. تیم خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل متشکل از متخصصان زبده و متعهد، جهت تامین نیازهای بعد از خرید مصرف کنندگان، در خدمت مشتریان این شرکت‌اند تا با تحقق شعار خود، همراه متخصص و پشتیبان باشند. هایپرسل در تلاش است علاوه بر خدمت‌رسانی به مشتریان در زمینه رفع مشکلات احتمالی آینده در محصولات خود، با تامین کالاهای مصرفی به کار رفته در محصولات خود، اطمینان مشتریان را جلب کند.

شبکه بزرگ نمایندگی‌ها و جلب رضایت مشتریان

برگرفته از خط سیر هایپرسل، بزرگ‌ترین هدف این شرکت، خدمت‌رسانی قدرتمند و جلب رضایت مشتریان است، از این رو خط مشی و سیاست‌های خود را در این راستا شکل داده و برنامه‌های ریز و درشت خود را بر این اساس استوار ساخته‌است. همچنین تیم فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپرسل که بیشترین ارتباط را از ابتدا تا انتها با مصرف کنندگان دارند، همواره در تلاش‌اند تا با خلق یک تجربه عالی و فراهم سازی ارتباطی موثر و تعاملی پایدار با مشتریان، حس رضایت‌مندی و اعتماد را ارمغان آورند.

درباره لوگو هایپرسل

نام شرکت هایپرسل ترکیبی از دو واژه هایپر (پیشوند Hyper به معنی فراتر) + سل (برگرفته از تکنولوژی Cellular) است که در کنار هم مفهوم "فراتر از ارتباطات" را به وجود می‌آورند. رنگ سازمانی این شرکت از خانواده رنگ‌های آبی(برگرفته از اصل فناوری و تکنولوژی) با نام عمومی آن Princess Blue است. مجموعه این مفهوم و رنگ، ساختار سازمان یافته هایپرسل و اهداف و ارزش‌های مجموعه را به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین ساختار پیوسته لوگو نشان از خدمت رسانی گسترده و پایدار شرکت است. این نشانه در سال 1388 به عنوان لوگو رسمی و سازمانی برند هایپرسل، طراحی و انتخاب شد.

هایپرسل از دیدگاه همکاران

نام شرکت هایپرسل ترکیبی از دو واژه هایپر (پیشوند Hyper به معنی فراتر) + سل (برگرفته از تکنولوژی Cellular) است که در کنار هم مفهوم "فراتر از ارتباطات" را به وجود می‌آورند. رنگ سازمانی این شرکت از خانواده رنگ‌های آبی(برگرفته از اصل فناوری و تکنولوژی) با نام عمومی آن Princess Blue است. مجموعه این مفهوم و رنگ، ساختار سازمان یافته هایپرسل و اهداف و ارزش‌های مجموعه را به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین ساختار پیوسته لوگو نشان از خدمت رسانی گسترده و پایدار شرکت است. این نشانه در سال 1388 به عنوان لوگو رسمی و سازمانی برند هایپرسل، طراحی و انتخاب شد.

حسن شاه‌ محمدی

مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت آرساتجهیز

تیم حرفه‌ای و خلاق هایپرسل همیشه یک قدم جلوتر از ترندهای روز حرکت می‌کند و همین آینده‌نگری، رمز موفقیت و تمایز این شرکت است. اگر به دنبال همکاری با مجموعه‌ای هوشمند، پویا و پیشرو هستید، هایپرسل همان جایی است که باید به آن اعتماد کنید.

حسن شاه‌ محمدی

مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت آرساتجهیز

شرکت هایپرسل با رویکردی هوشمندانه و به‌روز، به معنای واقعی کلمه مرزهای نوآوری را جابجا کرده است. استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، رویکرد داده‌محور و تمرکز بی‌نظیر بر نیازهای مشتری، باعث شده این شرکت نه‌تنها در بازار داخلی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز خوش بدرخشد

حسن شاه‌ محمدی

مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت آرساتجهیز

شرکت هایپرسل با رویکردی هوشمندانه و به‌روز، به معنای واقعی کلمه مرزهای نوآوری را جابجا کرده است. استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، رویکرد داده‌محور و تمرکز بی‌نظیر بر نیازهای مشتری، باعث شده این شرکت نه‌تنها در بازار داخلی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز خوش بدرخشد

سوالی دارید؟

درخواست تماس پشتیبانی

در صورت نیاز به راهنمایی، رفع اشکال یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات نزتک، کارشناسان پشتیبانی هایپرسل آماده پاسخگویی به شما هستند. لطفاً فرم روبرو را تکمیل نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود. اطلاعات شما تنها برای ارائه خدمات پشتیبانی استفاده خواهد شد و به صورت محرمانه نزد ما محفوظ می‌ماند.

    خانه
    دستیار هوشمند
    جست و جو
    مقایسه