درباره ما
درباره هایپرسل
برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودمهای برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ میکند.
خط سیر هایپرسل
خط سیر هایپرسل از بدو تاسیس در سال 1388 تاکنون در بازار تجارت ITC، اتحاد و همدلی به منظور خدمترسانی قدرتمند و جلب رضایت مشتریان بوده است. همین روحیه و منش، به خانواده بزرگ هایپرسل این قدرت را داده است که همواره در پیشگاه مخاطبان خود، توانمند و قابل اعتماد باشد. بزرگترین هدف هایپرسل، جلب اعتماد و رضایت مشتریان است و با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری، در راستای نیل به اهداف، شبکه فروش قدرتمند خود را به منظور ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب، به سراسر ایران گسترش داده است.
محصولات هایپرسل
سبد محصولات شرکت هایپرسل معطوف به عرضه مودمهای قدرتمند نزتک بودهاست. تمامی محصولات با گارانتی معتبر هایپرسل به شماره مجوز گارانتی 526074 در صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی موبایل، ارائه میگردد. هایپرسل شرکت تامینکننده بوده و تنها عرضه عمده و خدمات پس از فروش مودمهای Naztech را برعهده دارد و نمایندگیهای فعال هایپرسل در تمامی نقاط کشور، آماده فروش محصولات و خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشند. در حال حاضر سبد کالایی هایپرسل از مودمهای همراه، مودمهای رومیزی (سیمکارتی) تشکیل شده است که توسط نمایندگان این شرکت در سراسر ایران به صورت فیزیکی و فروشگاههای اینترنتی معتبر نظیر دیجی کالا، ترب، ایمالز و ... عرضه میشود.

همراه متخصص و پشتیبان
هدف والای هایپرسل، ارائه خدمات پس از فروش قدرتمند و جلب رضایت مصرف کنندگان است و در همین راستا تیم فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپرسل، از ابتداییترین مراحل خرید محصولات تا خدمات پس از فروش، همراه شما هستند.
خدمات پس از فروش
تیم خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل متشکل از متخصصان زبده و متعهد، جهت تامین نیازهای بعد از خرید مصرف کنندگان، در خدمت مشتریان این شرکتاند تا با تحقق شعار خود، همراه متخصص و پشتیبان باشند. هایپرسل در تلاش است علاوه بر خدمترسانی به مشتریان در زمینه رفع مشکلات احتمالی آینده در محصولات خود، با تامین کالاهای مصرفی به کار رفته در محصولات خود، اطمینان مشتریان را جلب کند.
رضایت مشتریان
برگرفته از خط سیر هایپرسل، بزرگترین هدف این شرکت، خدمترسانی قدرتمند و جلب رضایت مشتریان است، از این رو خط مشی و سیاستهای خود را در این راستا شکل داده و برنامههای ریز و درشت خود را بر این اساس استوار ساختهاست. همچنین تیم فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایپرسل که بیشترین ارتباط را از ابتدا تا انتها با مصرف کنندگان دارند، همواره در تلاشاند تا با خلق یک تجربه عالی و فراهم سازی ارتباطی موثر و تعاملی پایدار با مشتریان، حس رضایتمندی و اعتماد را ارمغان آورند.

درباره لوگو هایپرسل
نام شرکت هایپرسل ترکیبی از دو واژه هایپر (پیشوند Hyper به معنی فراتر) + سل (برگرفته از تکنولوژی Cellular) است که در کنار هم مفهوم "فراتر از ارتباطات" را به وجود میآورند. رنگ سازمانی این شرکت از خانواده رنگهای آبی(برگرفته از اصل فناوری و تکنولوژی) با نام عمومی آن Princess Blue است. مجموعه این مفهوم و رنگ، ساختار سازمان یافته هایپرسل و اهداف و ارزشهای مجموعه را به مخاطب منتقل میکند. همچنین ساختار پیوسته لوگو نشان از خدمت رسانی گسترده و پایدار شرکت است. این نشانه در سال 1388 به عنوان لوگو رسمی و سازمانی برند هایپرسل، طراحی و انتخاب شد.