مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

نصب گلس | نکاتی که باید بدانید

تاریخ انتشار : 20 آبان 1400
نکات نصب گلس

صفحه‌ نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی، کیفیت بسیار بالایی دارند. تلفن همراه، وسیله‌ای بسیار کاربردی است. با این حال، یک خراش یا ترک کوچک بر روی نمایشگر موبایل، هزینه زیادی برای شما ایجاد می‌کند و بر کیفیت و کارایی موبایل نیز تاثیر می‌گذارد. به لطف وجود گلس یا محافظ نمایشگر، دیگر خبری از شکستگی نخواهد بود. البته خود گلس‌ها نیز آسیب پذیر هستند اما از LCD موبایل محافظت می‌کنند. گلس سکوریت نسبت به محافظ‌های پلاستیکی صفحه نمایش بادوام‌تر است و کمتر در معرض خراش قرار می‌گیرد. اما نکات کلی در نصب گلس وجود دارد. چسباندن گلس کار چندان سختی نیست، تنها باید  دقت کافی و لازم را به خرج دهید. در ادامه برای آشنایی با مهم ترین نکات نصب گلس با هایپرسل همراه باشید.

محافظ موبایل

مزایای استفاده از گلس

  • گلس‌پرایوسی راهی را به کاربران تلفن همراه ارائه می‌دهد تا اطلاعات خصوصی خود را از چشمان کنجکاو دیگر افراد، پنهان نگه دارند.
  • محافظ‌های ضد تابش، نور صفحه نمایش ال‌سی‌دی گوشی‌های هوشمند را با استفاده از پوشش مات و برخی از ابزارها کاهش می‌دهند. در نتیجه چشم کاربران کمتر خسته می‌شود.
  • محافظ‌های صفحه نمایش از یک پوشش لیپوفوبیک ساخته شده‌اند که چربی پوست را دفع کرده و به ایجاد مقاومت در برابر چسبندگی اثر انگشت و لکه کمک می‌کند.
  • محافظهای صفحه نمایش آنتی باکتریال از یک پوشش منحصر به فرد ساخته شده‌اند که از رشد باکتری‌هایی که مسئول ایجاد لکه، بو و سایر مشکلات روی تلفن‌های همراه و دستگاه‌های الکترونیکی هستند، جلوگیری می‌کند.
  • محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای سکوریت علاوه بر دفع خاک و اثر انگشت، در برابر خط و خش و شکستگی فوق العاده عالی عمل می‌کنند.

آموزش نصب گلس

در این مرحله به آموزش نصب گلس می‌پردازیم. چسباندن گلس به هیچ عنوان پیچیده نیست، با رعایت چند نکته به راحتی می‌توانید گلس موبایل خود را نصب کنید. در این مرحله تمام وسائل مورد نیاز مانند پارچه فیبرو، گلس و… را آماده کنید. مطمئن شوید که موبایلتان خاموش است. همچنین بهتر است از گلس های سکوریت استفاده کنید چون دوام و کیفیت بالاتری دارند.

  • موبایل خود را بر سطح صاف قرار داده و با یک پارچه فیبرو، به خوبی تمام سطح ال سی دی را پاک کنید تا هیچ گرد و غباری باقی نماند. این مرحله بسیار حیاتی است؛ زیرا ممکن است تمامی گرد و خاک ها به گلس وصل شود. استفاده از پارچه الکلی نرم نیز بلامانع است.
  • کاور گلس را جدا کنید و به هیچ عنوان به قسمت چسبدار آن دست نزنید. زیرا اثر انگشت شما بر روی گلس باقی می‌ماند. گلس باید به طور مساوی با بلندگوی جلو و دکمه هوم ردیف شود. نصب و قرار گیری را از قسمت بالایی موبایل آغاز کنید.
  • در برخی موارد، ممکن است حباب‌هایی بین صفحه نمایش و گلس مشاهده کنید. برای از بین بردن حباب گلس، با استفاده از یک پارچه میکروفایبر، نقطه حباب روی شیشه را به سمت لبه‌های صفحه فشار دهید. می‌توانید از یک جسم سخت یا مسطح مانند کارت اعتباری استفاده کنید.

گلس

نکات مهم در نصب گلس

  • حتما از پارچه میکروفایبر استفاده کنید. این پارچه از الیاف بسیار ریزی تشکیل شده که به خوبی گرد و غبار را از بین می‌برد.
  • حباب‌های ایجاد شده، به مرور زمان به LCD موبایل اسیب می‌زنند. حتما آن ها را رفع کنید.
  • به هیچ عنوان گلس بی‌کیفیت نخرید.
  • اطمینان حاصل کنید که موبایلتان خاموش است. اینگونه، بهتر می‌توانید حباب‌ها و لکه‌ها را مشاهده کنید.

گلس تمام چسب چیست؟

نحوه چسباندن گلس‌ها متفاوت است و به طور کلی به دو دسته گلس تمام چسب و دور چسب تقسیم می‌شود.گلس فول چسب همانطور که از اسمش پیداست، در تمام نقط دارای چسب است در حالی که نوع دیگر تنها در دور صفحه، به چسب سیلیکونی مجهز می‌باشد. چسب‌های سیلیکونی به راحتی از روی صفحه نمایش پاک می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.