پشتیبانی مودم 99C نزتک

مودم 99C نزتک

شرکت هایپرسل به صورت کاملا اختصاصی، به باز طراحی مودم‌های برند نزتک می‌پردازد. با استقبال بی‌نظیر مصرف کنندگان، شرکت هایپرسل به صورت انحصاری اقدام به باز طراحی با همکاری شرکت دانش بنیان پردیس الکترونیک پارسیان این محصول نمود. در حال حاضر مودم نزتک 99C با پشتیبانی از کلیه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل و به صورت رجیستر شده در سامانه همتا، روانه بازار می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل با این محصول کاربردی آشنا شوید.

شرکت هایپرسل علاوه بر گردآوری دفترچه راهنمای فارسی مودم 99C نزتک، تمامی درایورها، راهنماها و اطلاعات مربوط به مودم را در اختیار کاربران می‌گذارد. برای دریافت هر کدام از این فایل ها، به سادگی می توانید آن راهنما را دانلود نمایید. مودم 99C نزتک از 3 سال خدمات پس از فروش هایپرسل برخوردار است، به منظور برخورداری از این پشتیبانی، فرم ثبت خدمات پس از فروش محصول را حتما تکمیل فرمایید.

فایل های راهنمای مودم 99C نزتک

شرکت هایپرسل علاوه بر گردآوری دفترچه راهنمای فارسی مودم 99C نزتک، تمامی درایورها، راهنماها و اطلاعات مربوط به مودم را در اختیار کاربران می‌گذارد. برای دریافت هر کدام از این فایل ها، به سادگی می توانید آن راهنما را دانلود نمایید. مودم 99C نزتک از 3 سال خدمات پس از فروش هایپرسل برخوردار است، به منظور برخورداری از این پشتیبانی، فرم ثبت خدمات پس از فروش محصول را حتما تکمیل فرمایید.

نام فایلورژنحجمتاریخ
راهنمای تنظیمات مودم 1.0.0 2.1mg 2/12/1403 دانلود
راهنمای تغییر رمز وای فای 1.0.0 2.6mg 2/12/1403 دانلود
نحوه ریست کردن مودم 1.0.0 2.3mg 2/12/1403 دانلود
تغییر نام وای فای 1.0.0 1.2mg 2/12/1403 دانلود

مودم 99C نزتک

  • ابعاد: 96 در 60 در 16 میلی‌متر
  • وزن: 168 گرم
  • دارای چیپ پردازنده قدرتمند Qualcomm
  • دارای دو درگاه سیم کارت
  • دارای کاربری به عنوان روتر و ریپیتر
  • ظرفیت باطری 5200 میلی‌آمپر ساعت

شرایط خدمات پس از فروش محصولات شرکت هایپرسل

لازم به ذکر است تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال و حمل و نقل کالا برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش شرکت هایپرسل، به عهده مصرف کننده است.
مواردی که شامل خدمات پس از فروش نمی گردد:
متعلقات کالا – آسیب دیدن سوکت ها ، پورت ها و نمایشگرها – آسیب دیدن باطری – کیفیت سرعت اینترنت – عدم تبادل Data با اپراتور (ناشی از اختلال شبکه و یا سامانه های سرویس دهنده از قبیل سامانه همتا،مخابرات و اپراتورها) شایان ذکر است شرکت در قبال سیم کارت و کارت حافظه روی مودم،فاقد هرگونه مسئولیت می باشد.
سوالی دارید؟

درخواست تماس پشتیبانی

در صورت نیاز به راهنمایی، رفع اشکال یا دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات نزتک، کارشناسان پشتیبانی هایپرسل آماده پاسخگویی به شما هستند. لطفاً فرم روبرو را تکمیل نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود. اطلاعات شما تنها برای ارائه خدمات پشتیبانی استفاده خواهد شد و به صورت محرمانه نزد ما محفوظ می‌ماند.

    خانه
    دستیار هوشمند
    جست و جو
    مقایسه