مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

راهنمای استعلام محصولات هایپرسل در MFI شرکت اپل

Apple MFI چیست؟

اپل برای اطمینان از اینکه شرکت های تولید کننده لوازم جانبی الکترونیکی محصولاتی منطبق با استانداردهای آن شرکت تولید می کنند ، طرح انطباق با محصولات را تحت عنوان MFI پیاده کرده است ، که هر شرکتی برای جلب اطمینان مشتریان خود در خصوص اینکه محصول تولید شده هیچ آسیبی به دستگاه های اپل وارد نمی کند و سازگاری کامل دارد ، پس از انجام بررسی های مربوطه نشان نشان درج شده در تصویر پایین را به محصول اعطا می کند.

لذا از این پس برای اینکه مطمئن شوید که به طور مثال ، کابل لایتنینگی که قصد خرید آن را دارید به شکل صحیح و بدون نقص کار خواهد کرد ، به علامت پایین بر روی بسته بندی توجه نمایید.

 

نحوه ی استعلام اصالت و مورد تایید بودن محصولات هایپرسل در وبسایت شرکت اپل

تمامی کالاهای هایپرسل از جمله محصولات آینوبن و نزتک مورد تایید شرکت اپل می باشد و شما میتوانید اصالت کالای خود را در قسمت MFI شرکت اپل (لینک زیر) استعلام کنید.

https://mfi.apple.com/account/accessory-search

پس از مراجعه به لینک بالا در قسمت Search Criteria سه روش جهت استعلام کالا وجود دارد که در قسمت های بعد نحوه ی استعلام با استفاده از این سه روش شرح داده می شود.

روش اول : استعلام با استفاده از مدل کالا

در این روش از تب Search Criteria گزینه ی Model  را انتخاب کنید و در فیلد مقابل آن مطابق شکل زیر ، مدل کالای خود را وارد نموده و سپس روی Search کلیک کنید تا در صورت مورد تایید بودن کالا نام آن نمایش داده شود.

روش دوم : استعلام کالا با استفاده از برند کالا

در این روش از تب Search Criteria گزینه ی Brand  را انتخاب کنید و در فیلد مقابل آن ، برند کالای خود را وارد نموده و سپس روی Search کلیک کنید تا در صورت مورد تایید بودن کالا نام آن نمایش داده شود.(به عنوان مثال Inoben و یا Naztech )

 

روش سوم : استعلام کالا با استفاده از سریال کالا

در این روش از تب Search Criteria گزینه ی UPC/EAN  را انتخاب کنید و در فیلد مقابل آن مطابق شکل زیر ، سریال کالای خود را وارد نموده و سپس روی Search کلیک کنید تا در صورت مورد تایید بودن کالا نام آن نمایش داده شود.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.