مودم های نزتک را از کجا بخریم؟ مودم های نزتک را از کجا بخریم؟

چه چیزی نزتک را متمایز کرده است؟

تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401

برند نام آشنای نزتک و مودم‌های همراه و رومیزی آن که توسط شرکت هایپرسل به بازار عرضه می‌شود، از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مودم‌های موجود در بازار ایران است که رضایت اکثر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. اما شاید برای بسیاری از کاربران این مسئله سوال باشد که چه برتری‌هایی برند نزتک را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند؟

1-نوآوری در نرم افزار و سخت افزار

برند نزتک naztech در زمینه نوآوری، موفق شده است جوایز بسیاری را از آن خود کند و قدمی بزرگ به سوی کسب محبوبیت جهانی بردارد. شرکت هایپرسل نیز با به کارگیری دانش بومی و همکاری با شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان کلیه مودم‌های نزتک را به صورت رجیستر شده در سامانه همتا، به بازار داخلی عرضه می‌کند. اما این نوآوری چگونه در مودم‌های نزتک نمود پیدا کرده است؟

نوآوری در نرم افزار

یکی از نقاط قوت مودم های همراه و رومیزی نزتک، آپدیت‌های پیوسته نرم‌افزاری مودم‌ها مطابق با آخرین استانداردهای تکنولوژی روز دنیا است. شرکت هایپرسل با همکاری شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان فایل آپدیت درایورهای مودم‌های نزتک را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. همچنین آپدیت پیوسته Frimware و رابط کاربری مودم‌ها به افزایش رضایت چندبرابری مصرف کنندگان منجر شده است.

نوآوری در سخت افزار

استفاده از چیپست‌های قدرتمند کوالکام (Qualcomm)، مدیاتک (MediaTek) و ZTE، بهره‌مندی از باتری‌های قدرتمند لیتیوم یونی در مودم‌های باتری خور نزتک، تعبیه کردن درگاه‌های مناسب و کاربردی در طراحی مودم‌ها و … از جمله نوآوری‌های سخت افزاری نزتک است.

2-طراحی ظاهری منحصر به فرد

یکی دیگر از نقاط قوت مودم‌های همراه و رومیزی نزتک، ویژگی‌های ظاهری خاص و منحصر به فرد مودم‌ها است. تعبیه کردن قطعات، شیار و درگاه‌ها در مکان مناسب، به تجربه کاربری (UX) ساده و استاندارد محصولات منجر شده و رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

طراحی استاندارد

طراحی مودم‌ها توجه تمامی کاربران نزتک را به خود جلب کرده است. وزن و ابعاد مناسب و استاندارد، طراحی مینیمال و انتخاب رنگ بدنه هوشمندانه، قرار گرفتن پورت‌های شارژر و LAN، شیارهای سیمکارت، صفحه نمایش و آنتن‌ها در جای مناسب و قابل دسترس و … به این طراحی استاندارد و کاربرپسند منجر شده است.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت

در ساخت مودم‌های همراه و رومیزی نزتک از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است تا احتمال آسیب دیدگی در هنگام بروز حوادثی مانند ضربه، سقوط و … به کم‌ترین میزان ممکن برسد. همچنین در طراحی تمامی مودم‌ها گوشه‌های هلالی شکل قابل مشاهده است که مانع از آسیب‌های احتمالی خواهد بود. تا به امروز هیچ مورد شکستگی از مودم‌ها گزارش نشده است و همین مهر تاییدی بر درجه یک بودن متریال مورد استفاده در طراحی محصولات است.

3-پشتیبانی حرفه‌ای و بلند مدت

شرکت هایپرسل با همکاری شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان پشتیبانی مودم‌‌های همراه و رومیزی نزتک را به عهده دارد و در راستای ارائه محصولات باکیفیت در بازار و جلب رضایت و اطمینان از حسن انتخاب توسط مصرف کنندگان گرامی، تمامی محصولات را با ضمانت نامه مورد تایید مراجع ذی صلاح عرضه می‌کند.

خدمات پس از فروش

تمامی مودم‌های نزتک همراه با 36 ماه خدمات پس از فروش به بازار عرضه می‌شوند و شرایط این ضمانت به صورت کامل در وبسایت هایپرسل شفاف سازی شده است. همچنین آموزش‌های ویدیویی مودم های نزتک برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کنندگان، به صورت کامل تهیه و تدوین شده و در وبسایت هایپرسل بخش راهنمای ویدیویی موجود است. در صورت نیاز به خدمات پس از فروش مودم‌های نزتک کافی‌ست با شماره 02188931625 تماس بگیرید.

قطعات تکمیلی (After Market)

شرکت هایپرسل با همکاری شرکت دانش بنیان اندیشه الکترونیک پردیس پارسیان لوازم و قطعات تکمیلی مودم‌های نزتک را فراهم کرده است که از جمله این لوازم و قطعات می‌توان به دفترچه راهنمای فارسی، کارت گارانتی و شارژر مخصوص اشاره داشت. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل برای باتری یا دیگر قطعات، جای نگرانی نیست و می‌توانید با واحد خدمات پس از فروش هایپرسل در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هایپرسل، بهترین همراه و پشتیبان شما

برای افرادی که خواهان دستیابی به اینترنتی پایدار، با کیفیت و سرعت بالا هستند، شرکت هایپرسل با مودم‌های برند نزتک، شرکت پیشرو و رهبر تکنولوژیک بازار است. محصولات نزتک به همراه خدمات پس از فروش ایده آل و قیمت مناسب و رقابتی، تجربه منسجم و ‌یکپارچه را برای کاربران ایجاد می کند، با توجه به اثر گذاری محصولات هایپرسل، بر کیفیت زندگی مشتریانش، این شرکت همیشه رویکردی نوآورانه و بر پایه تخصص اتخاذ می‌کند.

preloader